Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Nabór na wolne stanowisko pracy

Treść

Burmistrz Miasta
34-240 Jordanów, Rynek 1
woj. małopolskie

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Dyrektor Biblioteki Miejskiej w Jordanowie
/nazwa stanowiska pracy/

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe /preferowane bibliotekarstwo, bibliotekoznawstwo/,
b) znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań na danym stanowisku pracy,
c) co najmniej 5 – letni staż pracy,
d) samodzielność, sumienność, dokładność.

2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność zarządzania zespołami ludzkimi,
b) zdolność analitycznego myślenia,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) organizowanie, koordynowanie działalności Biblioteki Miejskiej,
b) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem księgozbioru,
c) prawidłowe zabezpieczenie majątku i księgozbioru placówki,
d) nadzór nad prawidłową realizacją budżetu,
e) wykonywanie innych prac określonych zakresem czynności.

4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy,
e) kopie świadectw pracy,
f) przedstawienie koncepcji rozwoju biblioteki,
g) inne dokumenty potwierdzające ukończenie dodatkowych kursów lub szkoleń.

Burmistrz Miasta Jordanowa

mgr inż. Zbigniew KOŁAT

Uwagi
1. Wymagane dokumenty należy składać osobiście na Dziennik Podawczy Urzędu Miasta lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta z dopiskiem “Nabór na stanowisko Dyrektor Biblioteki Miejskiej” w terminie do dnia 07 sierpnia 2006 roku (włącznie).
2. W przypadku kopii dokumentów kandydat zobowiązany jest przedstawić ich oryginały w celu stwierdzenia zgodności. Jeżeli dokumenty będą przesyłane pocztą należy złożyć kopie już urzędowo potwierdzone przez notariusza lub przez upoważnionego pracownika tut. Urzędu Miasta.
3. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonego terminie, nie będą rozpatrywane.
4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miasta.
5. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia
22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593z późn. zm.)”.

Autor: mm

Tagi: fz